Ett ridpass jag var nöjd

Tänkte berätta om en lektion då allt faktiskt gick strålande. Det var i mars, på familjens häst Basse. Jag hade fått rida han under en längre period då min syster ramlat av och fick gå på kryckor. Fick även hjälp av en tjej samtidigt att hålla igång då jag hade en annan häst att rida samtidigt. 
 
Jag red på kvällen och stallet var tomt på folk, bara jag och mamma var där. Denna lektion flöt verkligen allt på, han gjorde allt jag bad han om och det var nästan lite "åka med" känsla när han lyssnade på allt jag bad han om. Ville även visa upp mitt nya set med orange schabrak och benlindor. Självklart ser det inte så jätte bra ut men det var verkligen känslan som räknades och mamma fick fånga passet på video. Bjuder!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0