Måndag

Nu var det en ny vecka! Borde egentligen sitta och plugga just nu men det är verkligen ingenting som lockar, jag borde verkligen.. Har rätt mycket i skolan just nu, inlämningar och prov.
 
På onsdag blir det ridning nästa gång, då är det dressyr tror jag. Hoppas att det snöar lite mer tills på fredag så kan man rida ute lite lättare. Eftersom schemat i skolan har ändrats efter jullovet så slutar jag nu 15.15 på fredagar istället för 12.20 som tidigare.. Så det lär bli ridhuset på fredagar tills det börjar bli ljusare tider men ska försöka ta mig ut så mycket som det går.
 
Har inte så jätte mycket att bjuda på här just nu. Ska försöka hitta på något roligt inlägg! Bjuder på gamla bilder från sommaras, vill bara ifrån kylan just nu!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0