Tisdag

Glömt att updatera lite men finns ingen ork.
 
Iallafall så red jag inte i fredags, hade gått lång och jobbig dag i skolan och det fanns ingen energi. Ska börja ta med mat till stallet på onsdagar (som håller länge) som jag sedan jag äta när jag kommer till stallet på fredagar, måste få i mig något för att piggna till.
 
Lördag så hade vi bokat ridhuset jag, Katre och Tova. Vi ställde upp stuts på 5 hinder och enkel räcke. På stutsen så utmanade vi oss lite och tog utan händerna och blundade. Var riktigt kul och Gulan försökte på till några bocksprång, gulle! Sedan låg vi lite på volt på enkel hindret och sen testade vi lite högre (då jag och tova är feta fegisarna) Men tillslut hoppade jag 90cm.
 
Imorgon är det ridning igen och tror det är mark så det blir spännade vad hon hittar på för något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0