Torsdag Gårdagens ridning

Hej!
 
Igår hade vi markarbete och det var rätt så kul övning vi red som jag har ridit tidigare. På ena långsidan så hade vi bommar som vi var tvunga att trycka på hästarna mer så de kunde länga på benen och komma in rätt. Sen hade vi upphöjda täta bommar som vi skulle rida skritta över först och sedan trava över med lite saktare trav och sen hade vi upphöjda på runt spår som vi var tvunga att hitta takten på.
 
När jag red denna övning förra gången gick det mycket bättre kommer jag ihåg och vi fick in tekniken snabbare men igår var han lite slö för skänkeln. Och vi körde knappast någon galopp så tog lite galopp ibland för att få upp farten.
 
Dessutom hade jag en riktig otursdag och hade inte humöret uppe alls. Och som vanligt hade jag väldigt ont i höften, benen och rumpan när jag hoppade av så jag bara ville åka hem och böla i min säng för att det gjorde så ont. har dessutom haft ont hela dagen igår och fick nackspärr på köpet. Har verkligen problem så måste hitta en lösnin snart!
 
Världens bästa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0