v.2

Hej! Nu börjar äntligen rutinerna igen. Imorgon börjar skolan och ridningen början den med. 
 
Jag har fått lite information om vad jag ska tävla. Blir lite dressyr och om jag vill så kommer jag rida Allsvenskan div 3 i hoppning. Dock så vill jag verkligen fundera på om det är värt det p.g.a. olika saker. 
 
Har även fått bytt ridgrupp och rider nu med alla andra på onsdagar. Vi hade ju tävlingsgruppen delad tidigare så vissa red på måndagar och andra onsdagar. Men nu är måndagar utbytt till liten kort lektion där man får rida själv för ridlärare i 30min, så kanske hoppar in där någongång. Ska vänta och se då jag får nytt schema i skolan nästa vecka och får då se vad som passar bäst. 
 
Känns som 2013 kommer bomba mitt huvud men det gäller att planera och hålla sig till planerna. Eftersom jag måste börja jobba bättre i skolan dessutom. Känns inte så jätte bra just nu men jag hoppas att allt ordnar sig. 
 
Första lokala tävlingen på Gulan, Trea med laget Allsvenskan div2 omg1!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0