26 mars

Hej hej!
 
Har gått två skoldagar, två kvar. Hade utvecklingsamtal idag, är aldrig nervös för sånt längre. Man dör ju inte direkt..
Skoldagen gick fort, glömde spanska papper i skolan som jag har prov på imorgon (duktig jag är) Nu är det två dagar kvar sen är det lov.
 
Imorgon står ridning på schemat, som tidigare sagt är våran ridlärare borta så det blir egen ridning i ridhuset. Fredag och lördag missar jag mina ridningar tyvärr. Har verkligen många fodervärdsdagar att ta ut. 4 st för jag var utomlands i mexico och sedan missar jag två nu, ha även missat flera stycken tidigare. Surt.. Får rida på lovet som tur är och då kan jag rida innan lektionerna börjar varje dag... Hårdträning under påsklovet alltså. Lika bra för mig ponny är tjock som en shettis gått på bete.
 
Ska även besöka gymmet direkt efter skolan, hur taggad som helst! Ska bli så skönt att komma igång igen. Idag har jag fått klart ett skolarbete dessutom, fick även reda på en annan uppgift jag ska behöva göra men ska prata mer ingående om det på torsdag med läraren. Känner mig så himla igång just nu. Ska ner och hoppa in i duschen, kanske plocka fram kläder till imorgon så jag kan sova länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0