heldag i stallet

Blev en heldag i stallet (kändes det som iallafall) Först hade vi möte inför aktiviteter på påsklovet, blir påskäggsjakt och cupcake tävling där man får dekorera en cupcake hur man vill! Hoppas på att det är givande och många vill vara med!
 
Sen fixade vi fram ett dommarbord i ridhuset och jag fixade ponnyn snabbt. Vi var tre ryttare så det vart inte så mycket panik när hästarna var där inne tillsammans men lite läskig var det iallafall. Red igenom lb:1 men det var nog den sämsta ritt jag gjort, bäst att börja öva och kanske rida det varje gång jag är i ridhuset och kan. Katre filmade lite och jag tränade mycket på att få fram traven. Har iallafall ett litet speciellt sätt jag rider på där jag försöker få fram det, men det största problemet är att jag ska orka sitta ner och hålla igång den och det gör jag inte för tillfället. Måste börja träna så fort jag blir frisk!!!
 
Imorgon stalljobbar jag så det blir en till heldag i stallet, funderar på att ta med kameran och fota lite mellan pauserna. Ta med min älskade bok så jag kan läsa ut den och börja med skolboken istället.
 
För tillfället sitter jag hemma i soffan med godis skålen, bara jag och pappa hemma. Ska straxt hämta ett papper om en idrottsuppgift och se hur jag ska göra den. Sen blir det nog sims spel resten av kvällen. Bjuder på filmer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gott med godis :D

2013-03-25 @ 15:53:17
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0