lördag

Godmorgon! Uppe tidigt idag för syster skulle ha kunder i sin salong brevid mitt sovrum så det var bara att hoppa upp. Är verkligen jättetrött och det kan bero på att jag somnade väldigt sent igår kväll, men tog en kopp kaffe nu så hoppas på att piggna till. 
 
Vid 12 ska jag gå till stallet, det behövs efter all godis jag åt igår. Får sällskap så det blir skönt! I stallet blir det möte för ungdomns gruppen och sen ska jag rida i ridhuset. Det står bordsträning på schemat, att rida förbi dommarbord kan vara det läskigaste som finns enligt gulan. Bra träning!
 
Söndag ska jag stalljobba hela dagen så det blir en heldag i stallet. Är inte helt frisk än men får hoppas att jag klarar mig, är ju inte helt ensamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0