måndag

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag åker till skolan. Har varit rätt upptagen hela helgen så har inte haft tiden.
 
Men jag kan säga att lördagens pass med gulan gick över förväntan. I fredags gick det inte alls bra och det lsutade med att jag gav upp för jag hade så ont i kroppen av min ridning. Men i lördags kämpade jag på och det slutade med en jätte fin ponny som jag vart otroligt nöjd över. Hade suttit bättre men en annan sadel så jag når bättre runt om honom men jag var endå rätt nöjd. Fick även en trevlig kommentar på köpet som gjorde min dag! Lever på det passet tills på onsdag då det är dags igen.
 
Annars då, ska till naprapaten idag. Idag ska jag få ett program som jag ska göra varje dag. Hoppas verkligen att det ska fungera bra och det blir någon skillnad. Vill inte ha ont längre så hoppas verkligen att det kommer fungera, vilket jag tror starkt på.
 
Har även hunnit att flyttat ner till mitt nya rum! Inte riktigt klart än men när det är så får ni bilder på det! Nu ska jag ut till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0