utmattad

Hej på er! Sitter i min säng och glor på tv samtidigt som jag läser lite bloggar. Tycker dock det börjar på glest den fronten. Måste alltid ha någon som är ett måste att gå in på men när jag väl varit beroende av en blogg i en vecka så måste jag hitta en ny. Tipsa mig!!
 
Skoldagen idag gick relativt fort, var snabbt hemma i soffan igen kändes det som. Har bara suttit i soffan hela kvällen, min kropp har känts så utmattad hela dagen. Vet inte om det är för jag är sjuk eller att kroppen känner av övningarna jag gjort. Men imorgon har jag långsovmorgon så jag hinner sova ut länge, känns nästan som fredag och man ska kliva upp ledig en lördag morgon nästan.
 
Men om jag känner mig bra imorgon så ska jag nog rida, men får se helt enkelt. I helgen stannar jag nog inne och försöker få mig frisk. Nu ska jag läsa min bok så vi hörs!
 
Basse och Dante förra vintern!

Kommentarer
Postat av: JennyM

Tusen tack för din gulliga kommentar! Man blir så glad när man går inte och läser sådanna kommentarer, tack igen! :)
Ja jag hoppas jag klarar mig, tror nog jag ska kunna hålla mig ifrån mer skador nu! ;)
Himla fin headerbild du har! Kram!!

Svar: Så lite så, säger vad jag tycker helt enkelt :) Tack så mycket!! :)
Fanny Pettersson

2013-03-15 @ 20:51:14
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0