12 nov

En väldigt tråkig och seg dag, så grått ute och det började bli mörkt redan vid 15.00
 
Hade tänkt att gå till banken efter gymmet men när jag var klar på gymmet insåg jag att klockan redan var 14.55 och banken stänger 15.00, alltså var det redan försent. Åkte hem och åt lite istället och vilade kroppen. Sen åkte jag upp till stallet, det var tema-dag och jag fick vara med och visa lite på Spirit tillsammans med ridlärare och en annan tjej på ridskolehäst. Vi gick igenom utbildningsnivå på olika hästar och jämförde nivå och krav. Alltid skönt att få ett extra pass på sin häst, och han var väl lösgjord i slutet eftersom vi ridit genom väldigt olika saker, sänkelvikning, öppna, sluta, fattningar, förvänd galopp osv.
 
Imorgon ska vi in på bio med klassen och hoppas vara hemma i tid så jag hinner rida! Dessutom fyller min syster 20år imorgon och ska väl firas lite men tänker inte hoppa över ridningen för det, haha. Hon får firas i helgen!
 
Nej nu ska jag se gossipgirl, är på säsong 4 och den är väl väldigt seg. Måste se klart det så jag kan se alla filmer som kommit. Kan inte bryta mönstret och hoppa över serie tittandet för en film. Jag är konstig jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0