30 novemeber

Godmorgon! sitter i soffan och vilar upp mig lite. Vaknade 10 och gick upp efter en stund. Nu har jag tvingat i mig frukost (får inte skippa den idag) Ska ta tåget in till stan klockan 13.00, där inne ska vi tjejer äta och så. Sen ikväll är det lights, är inte alls taggad men det blir nog bättre sen! Sen är det hem och bums i säng innan jag ska ta nästa tåg in på söndagen!
 
Gårdagen då, den var riktigt bra! Såg massa fina hästar, unga som gamla. Det är så mycket roligare och se dessa hästar än att se grand prix dressyren, där det är samma ryttare och hästar samma år (nästan) Clinicen var också bra! den var lärorik. Det handla mycket om mentala delen för alla ryttare, hur man förbereder sig för tävling, hur man löser problmen om det dyker upp problem på framridningen och en massa annat!
 
Shopping vart det också! Ett par skydd, handskar och paddar. Mer ska det nog bli! Ska visa allt när jag handlar klart, för det lär bli mer på söndag. Nu ska jag gå ner och duscha och börja fixa mig. Kläderproblem på G!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0