fredagsmys

Hej!! Har egen fredagsmys i mitt rum, ser gossipgirl med tända ljus och bara allmänt mys. Det förtjänar jag!
 
Dagens ridning gick inte alls bra, spirit hade en dålig dag precis som jag hade igår. Han var inte heller så sugen på att komma in, tog mig en halvtimme att få in han totalt.. Men det var inte konstigt då han precis blivit utsläppt när jag kom. Gick in i ridhuset och red fram och tänkte fokusera på skänkelvikningar, till vänster gick det utan problem men till höger gick det verkligen inte, varken för mig eller honom. Det tog bara stopp. Måste hitta lösning till det men ville inte bråka med han så var snäll och gjorde små skänkelvikningar, 5steg och sen rakfram.
 
Däremot är han väldigt lik Gulan på ojämnheten, så ska testa lite övningar jag körde med Gulan på honom och se om det släpper för honom också som det gjorde för Gulan. Men det får bli nästa fredag då det blir uteritt imorgon!
 
Ska sätta på tevatten nu och se vidare på GG. Imorgon är det en lång dag som bjuder på alla olika saker såsom ridning, möte, voltige och fest!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0