Globen horse show

Förra året jobbade som blomsterflicka inne i Globen under horse show. Vilket var delvis kul men ingenting jag vill göra igen. Men det var verkligen kul att kunna gå nere under kulisserna, se varenda show och dessutom vara liten tomtenisse i slutet av föreställningen varje kväll.
 
Iår ska jag besöka globen två gånger, fredag förmiddag ska jag se dressyren tillsammans med mamma. Och söndag ska jag se kvällsföreställningen tillsammans med KNUS (ungdomsgruppen) Kommer nog bli jättebra, lite av varje helt enkelt.
 
och när det kommer till shoppingen är jag ute efter sjukt mycket, även om inte plånboken tillåter det så vill jag ha så mycket i hästväg just nu. Ett par träningskydd, fleecetäcke, tävlingskavaj, träns, pannband, ridhandskar och massa mer. Och om ni skulle känna mig är jag väldigt kräsen, har jag en bild framför mig på hur det ska se ut så köper jag bara det, inget annat. Vilket är väldigt bra förstås för då köps det ju inget onödigt.
 
 
Dressyrkavaj - Kingsland // Träns - Hööks // Täcke - schockemöhle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0