Godmorgon fredag

Och så var det fredag igen! Igår var jag faktiskt i skolan, vilket var den enda lektionen jag var på denna vecka. Lyckades nämnligen försova mig onsdags och när jag väl vakna så var det ingen idé att åka till skolan, har ju nästan haft lov denna vecka.. haha
 
och idag var jag ledig, ställde klockan på 09.00 men tror jag kom upp eller? nej, stängde av alarmet och sov vidare.. till klockan 11! Det hade väl endå räckt till 10? kände bara hur dålig jag var när jag såg klockan. Men nu är jag uppe och dricker kaffe samtidigt som jag jobbar på ett arbete som ska in idag! och det ska jag göra tills jag ska åka till stallet om en timme!
 
Juste! Lektionen i onsdag gick superbra! Det var en tjej som ridit han innan så han var lösgjord och fin när jag hoppade upp. Nu ska vi försöka få fram det på 20min istället för 1 timme. Men i slutet hittade jag en annan ridning och var bra för både honom och mig!
 
 Foto: Cajsa Gullström
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0