Helgen som gått

Oj! Dagarna går så fort! Tre dagar utan att jag uppdaterat. Hänt väldigt mycket de senaste dagarna och som tur är har jag allt på film så ni kommer få se senare!
 
I fredags var det pay and jump, hoppade 80cm och det gick helt ok. Han var inte helt ärlig på hinderna på framhoppningen utan kom lite fel då och då, men det vart bättre inne i ridhuset sen. Det kändes att han verklien älskade att hoppa, tror inte han gjort det på länge.
 
Igår så var det barnkalas, gick fort och red direkt när det slutat för jag skulle iväg på middag. Jag och Katre busade med han i ridhuset, han verkligen älskar att lek träna och det är så kul när man har en häst som kan så mycket. Fick dessutom en kommentar i slutet av passet av en annan ryttare och hon såg att jag hittat hem och äntligen sitter på en häst som ger mig rättvisa och att vi passar så bra ihop. Kunde inte säga det bättre, jag har äntligen kommit hem i sadeln!
 
Nu är det söndag och jag ska iväg till stallet vid 13 och då är det loppis som gäller! Hoppas att sälja mycket och kanske hitta något annat. Men om jag är smartast sparar man alla pengar till Globen Horse Show!
 

Film från igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0