helgen

Hej på er! Hoppas ni haft en bra helg det har jag.
 
I lördags red jag och Katre ut. Ska erkänna att jag var lite nervös men Katre fick med mig ut, tur att jag kan lita på henne och inte gör som andra kan göra dvs säger att vi ska ta det lugnt och tillslut galopperar ifrån mig. Katre vet vart min gräns går men kan alltid pusha mig över den en bit utan att jag blir arg, haha hon är bra hon (vet att du läser hehe så ta åt dig) så en trevlig uteritt fick vi, vintern 2011 var vi alltid ute och red tillsammans. Hade typ 10kg kläder på oss så gick allt!
 
Denna vecka ska jag försöka ta tag i plugg. Min sista lektion imorgon är inställd så ska försöka ta med mig arbete hem och jobba lite. Bäst att få det gjort. Tisdag ska jag rida på kvällen, det är temadag. Onsdag ska vi in på bio med klassen, härligt. Så vill inte glömma bort allt arbete bara för vi har lugnt schema, bäst att arbeta av det helt enkelt.
 
Såhär kunde det se ut efter en uteritt mitt i vintern! haha *dör*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0