helgpepp

Trots jag varit "ledig" hela veckan så sitter jag hemma en fredag och är urtrött.. något fel på mig? Finns inte så mycket att göra, men har pluggat en del här hemma.. en fredag kväll ja, men så man får göra ibland.
 
Dagen ridning vet jag inte vad jag har att säga om. Fick inte den där formen jag ville ha, han var lite bråkig men samtidigt sig själv. Han har börjat sparka lite när jag kräver lite mer på honom men tror han testar mig lite. Försökte iallafall gloppera mycket men det släppte inte så mycket som jag ville, men som jag alltid säger jag lär mig fortfarande att rida honom och ibland kommer det stå stilla. Kommer ju inte hitta alla knappar på 2-3 månader.
 
Sen hade vi kadriljmöte, tror det kommer bli riktigt bra faktiskt. Ska nu börja leta efter musik, lovar att ni ska få film på det sen när vi ridit den 14e. Och ni som kommer se lovar jag er en riktig show ;) på söndag ska vi rida och träna!
 
Nu ska jag testa på mig en ny serie! har inte kollar klart gossipgirl så känner mig som en förlorare haha
 
älskar spegelbilden foto:Cajsa Gullström

Kommentarer
Postat av: JennyM

Häftig bild! :)

Svar: Visst är den :)
Fanny Pettersson

2013-11-23 @ 05:00:45
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0