lång sovmorgon

Godmorgon på er! Nu är lovet slut och skolan är igång igen. Tur jag har så börjar jag 13.40 idag, min första lektion är flyttad och när den är 3 timmar blir det lång sovmorgon helt enkelt. Skönt!
 
Har ätit min frukost och kollat ett avsnitt GG, kan det bli bättre start på veckan? Ska nog titta ett till avsnitt innan jag hoppar in i duschen. Efter duschen ska jag fixa med en massa saker, ex alla hästsaker som inte såldes igår. Som sagt så hade vi loppis på klubben igår, det var dåligt med folk men fick lite saker sålt. Men har en hel del kvar som jag bara vill bli av med. Så här kan ni hitta lite saker jag la ut på nätet.
 
Resten av veckan ser bra ut, inga måsten och helgen ser också fri ut. Skönt! Novmeber börjar bra. Sjukt att vi går in i november, snart är det nytt år och grejer! Vart tar tiden vägen?
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Ja men visst är Ankyschabraken fina?! Jag tyckte inte alls om dom i början, men nu hade jag helst bara haft dom faktiskt ;)

2013-11-04 @ 10:45:39
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0