onsdag och torsdag

Hej! Lite dåligt med uppdatering men när jag kom hem från ridningen igår var jag helt slut, somnade direkt i sängen.
 
Finns inte mycket att säga, försöker överleva dagarna helt enkelt. Så tråkig årstid vi är påväg in mot, visst julen är mysig men det är något jag verkligen inte dödslängtar efter varje år. Gillar verkligen inte maten som kommer vid jul såsom fisk, julskinka, lussebullar osv. Är väldigt kräsen av mig. Och jag tror maten är största orsaken folk längtar till julen. Jag skulle likagärna bo i thailand denna årstid och äta thai till middag. Vilket jag och min familj gjorde ett år och var inget mig emot. 
 
Men har försökt peppa mig och unnat mig lite. Imorgon är det fredag och det ser ut som att bli en bra helg. Måste försöka peppa mig lite till ridningen också, har tappat lite intresse men såfort Horse show gått kommer jag vara back on track igen! Förra året vart jag så pepp efter patrik kittels clinic, så inspirationsrik!
 
Mobilbilder från globen förre året!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0