15 okt

Påvägen till skolan så fick vi tjejer ett samtal att våran första och enda lektion var inställd, kul! Nej inte troligt va? Är så trött på att våra lektioner alltid är inställda, hur kan vi få ihop våra timmar som vi ska vara i skolan? Omänskligt.
 
Men det var bara att sätta sig på nästa buss till gymmet, körde ett armpass. Inte det roligaste men ska det hända något så ska man kämpa för det, arm musklerna kommer inte upp bara sådär heller. Benmusklerna har mot kvällen börjat säga emot, då tog det bra igår alltså!
 
Resten av dagen satt jag bara hemma, kollade GG, PLUGGADE (händer aldrig) men något ska väl göras, gjorde middag till min familj och har varit ute och övningkört i en timme.
 
Imorgon får jag äntligen komma upp i sadeln igen! Och då kommer träningsvärken vara som värst! nej o nej.
 
 
Jag just nu med min mysiga morgonrock som jag fick i present!
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Tusen tack Fanny, jag gillar den också :)

2013-10-16 @ 02:35:19
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0