23 oktober

Hej! igår var jag ledig som sagt men idag var det skola som vanligt. Dagen gick fort och slutade vid 13. Kom hem och drack kaffe en stund innan jag skulle till sjukgymnasten.
 
Har besökt min sjukgymnast lite mer än 1 månad nu och känner faktiskt skillad, inte stor men jag är på rätt spår och det märks! Vi gick igenom mina övningar en snabbis och sen satt vi och pratade om livet, så sjukt att man kan komma in på ett annat spår och bara prata vidare om andra ämnen, med en person man inte ens känner. Men var så skönt att bli lite pepp på livet!
 
Ikväll blir det ridning! Hoppning idag igen som förra veckan. Men nu ska jag sätta på mig mina nya stövlar och försöka gå in dom (måste gå in dom innan jag sätter mig på hästen) de ska sjunka ca 2cm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0