Fredags känsla

Fredagen känns nära nu, otroligt taggad på helg! Konstigt eftersom jag inte har något speciellt inplanerat. Men för engångskull så är jag helt ledig, inga måsten. Bara vilja om att göra roliga saker!
 
Just nu är jag nerbäddad i sängen, tända ljus i rummet, tv är på och visar en ny serie som går på 5an, men lyssnar på musik istället, Melissa Horns nya album kan ingen slå i höstmörkret. Imorgon står endast en lektion på schemat, en lektion är inställd så vi slutar redan vid 10. Då blir det en fika efteråt om jag inte har helt fel!
 
Har nu bytt häst och red Spirit igår, kändes helt okej. Hade inga förväntningar men jag märkte direkt vad vi är tvungen att träna på, så det är bara att sätta igång! Kul tycker jag men min kropp tog väldigt mycket stryck av det och satte sina spår idag. Förhoppningsvis håller jag på att träna kroppen rätt så det är på bättringsvägen. Imorgon ska jag rida så tänkte plocka fram lite bommar bara och känna på han lite. Hoppas någon kan filma så ni kan få se!
 
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=d05349f273&view=att&th=1417512a8fa01574&attid=0.5&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P_m9nYrTXTSpsalWc-rSwBI&sadet=1380832404702&sads=fE1BNeUqSf2uo0ylJ-TC-NMxSG4
 
Bild från senaste tävlingen, Huvudsta div2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0