gårdagens hoppning

Ovanligtvis var jag peppad inför hoppningen igår, var faktiskt längesen och red Spirit för något år sedan och då var det hopp. Så det var lite spännade! Vi hade lite olika övningar uppe, liten kombination, lite längre kombination och små enkel hinder till en bana. Spirit var taggad och spetasade till hinderna, han älskade det. Gick super bra och hoppade bana på 80cm i slutet, tror dock det var lite högre än så.. haha luras av ridläraren. Kom lite fel på ett hinder så jag tappade tygeln efteråt och det var den enda missen.
 
Har varit hemma ett tag. Drog till gymmet vid 12, hade hunnit vara på en lektion och sista lektionen var eget arbete. Så nu ska jag sätta mig ner och planera lite inför ett tal imorgon. Väldigt enkel uppgift så behöver inte planera så mycket.
 
Imorgon är det fredag, veckorna bara rinner iväg. Går så fort och i helgen är det inget speciellt planerat. Ska iväg på kalas och ska hålla i kalas i stallet. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0