hösten

Det blir bara mörkare och mörkare ute. Det jag sett fram mest mot denna höst är nu över, jag är 18 fyllda år, jag bestämmer över mig själv. Allt ligger i mina händer. Visserligen är det ingen skillad från några veckor sedan och vad det är nu, men det är endå något som säger att det faktiskt ligger i mina händer nu, alla val.
 
Att jag alltid sett fram mot hösten var för att jag fyllede år, och nu när det är över så kan jag faktiskt inte säga att hösten är tråkig. Jag blir så otroligt tankspridd under hösten, massa idér hoppar upp i huvudet, jag har lätt att slappna av, mörkret är mysigt.
 
Kom hem från gymmet för någon timme sen, körde ett benpass. Otroligt skönt och lär kännas imorgon! Kände redan lite när jag gick ner för trappan. Imorgon börjar jag 12, tänkte dra feta frukosten (om det går, brukar inte äta frukost) och tänkte försöka jobba lite på en skoluppgift också.
 
Nu ska jag se på tv en stund innan jag går ner och fortsätter mitt GG maraton, finns ingen bättre serie!
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Jaa han verkligen älskar att hoppa :) Kul att få tänka på något annat ibland :)

2013-10-15 @ 04:57:00
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0