mysig dag i stallet

Nu är jag hem kommen från stallet. Tog det konstigt nog väldigt lugnt där idag, det brukar vara åka till stallet-in med hästen-fixa-rida-fixa-åka hem. Men tog det lite lugnt, fixade i skåpet och rensade så det vart ordning, fixade ihop ett träns till spirit.
 
Ridningen gick bra, försöker fortfarande bara hitta han lite, körde många övergångar från och till alla gångarter. Han måste bli lite kvickare och lyssna fortare, och få upp farten. Men det tar sig med tiden. Sen vart det putsning för (nya) sadeln och träns.
 
Nu är jag hemma, ny duschad och med mjukiskläder. Ska snart byta om för vi ska iväg och äta, mamma fyller år. Såklart ska det firas!
 
Jag och mamma♥

Kommentarer
Postat av: Emely

Hej! Jätte fin blogg! Jag har just nu veckans blogg på min blogg, var gärna med! :)
Länk till inlägget: http://ponnidreams.blogg.se/2013/october/veckans-blogg.html#comment

(Förlåt om du inte gillar såna här inlägg)

Svar: Tack så mycket!
Fanny Pettersson

2013-10-05 @ 20:46:24
URL: http://ponnidreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0