Tisdag

Godmorgon på er! Sitter redan i soffan med magen full av frukost och väntar tills klockan ska gå lite, för vid 9 ska jag vara på gymmet och träna. Så nu sitter jag och peppar med musik och ser på nyhetsmorgon. Om livet kunde vara såhär skönt varje dag...
 
Senare idag ska jag upp till stallet. Idag är det programridning som gäller, ska rida lb:1. Det blir min och spirits första gång vi rider ett program men det är ju ingen tävling. Endast för att få lite rutin och tror det blir bra att få ett öga på oss som kan säga vad vi verkligen behöver öva på. Jag vet att övergångarna är det största problemet just nu. Känns så hemskt där uppe när det kommer en galopp-trav övergång, men öva, öva och öva!
 
Sen får jag se vad som händer. Kanske stannar kvar en stund i stallet och plockar fram saker till loppisen. Bäst att börja i tid så man hittar allt!
 
Hoppas ni har ett bra lov och ta vara på tiden. Snart börjar skolan igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0