Tisdag

Hej! Haft en jättebra dag!
 
Började dagen med att vaknde 08 var så otroligt sugen på scones, haha. Och eftersom min lektion började 12 fanns det gott om tid så jag ställde mig och gjorde scones, gott var det! Resten av morgonen fixade jag lite på rummet och sölade allmänt runt i huset, haha.
 
Efter min enda lektion idag så åkte jag hem en stund. Sen åkte jag ner och fika/plugga på kafet med några vänner, fick inte så mycket gjort men mysigt var det! Resten av dagen har jag pluggat, fick även in en promenad på 80min (tror jag) med en vän vilket var riktigt skönt, fler ska det bli!
 
Nu är det sovdags, imorgon är det skolfoto och spex! En inlämning ska också in (hjälp) haha. Och ridning såklart!
 
 Ta mig tillbaks! På fredag ska vi ha en bildkväll där vi ska kolla på alla bilder från mexico!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0