19 januari

Godmorgon! Sitter som vanligt i soffan och dricker mitt kaffe och lite musik på. Har precis fixat med tävlingar, stalljobb osv i kalendern så jag har mer koll på när det är dags.
 
Nu efter en vecka i skolan med nytt schema så har jag mer koll hur jag ska lägga upp allt. Skolan kommer ta otroligt mycket mer tid ifrån mig denna termin och jag måste planera hur jag ska fodervärda osv. Är fortfarande ett stort frågetecken på den sidan men hoppas att det löser sig. I skolan är det också mycket som ska lösas, jag och mina vänner har hand om studentskivan, sedan ska det fixas med flak osv (iiih det är nära nu) dessutom är det ett stort gymnasiearbete som hänger på axlarna som man måste komma igång med på riktigt nu.
 
Nu ska jag iallafall ta och städa lite här hemma, har varit ensam i helgen det är lite saker som ligger på fel plats. Tanken var att vi tjejer i stallet skulle ha lite pulkarace idag men vädret ser inte okej ut och det är väldigt svårt att ställa in en sådan grej när man inte vet vem som planerat att komma! Vi får se, det är två timmar kvar tills det är dags!
 
 
Gammal vinterbild på mig och gulan!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ni passade så bra ihop

2014-01-19 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0