9 januari

Skolan är igång och det nya schemat ser inte bra ut.. hoppas att det blir några bra ändringar så man kan chilla med livet lite. Annars går jag in i väggen.
 
Gårdagens ridning gick riktigt bra, och jag märker att jag utvecklats så mycket sen jag gick upp til storhäst. Det är ett stort kliv men så värt det! Vi red skänkelvikningar, galopp på liten volt och sedan stor och luftig galopp på stor volt. Kände direkt när han kommer under med bakbenen och blir mer aktiv där bak och då blir det bättre i handen för mig.
 
Annars så är jag igång och gymmar de flesta dagarna, massor att plugga och fixa med arbeten. Så ingen vila och ingen ro. 147 dagar kvar till studenten så det är bara att kämpa!
 
 


Snygging i sitt nya träns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0