helgen är över

Söndag kväll, ska straxt gå och sova eftersom jag sovit 2.5 timme inatt. Var hemma vid 06 efter att vi varit på krogen och sen på efterfest.
 
Hade helt glömt bort att vi skulle iväg och träffa Marika idag, så mamma kommer ner vid 08.30 och väcker mig. Helt slut var jag men upp kom jag och på med kläderna. Åkte hem till Marika och för er som inte vet vem Marika är så är hon min gamla ridlärare och typ världens bästa människa. Hon är som en familjemedlem. Först satt vi hemma hos henne, fikade och pratade skit. Sen åkte vi ut och tittade hur hennes häst bodde och hade det. Riktigt mysig dag!
 
Resten av dagen har jag tagit en liten powernap och pluggat. Har två prov imorgon och hoppas verkligen på att överleva. Så nu börjar skolan på allvar igen och nytt schema som någon väldigt dålig människa måste ha gjort.
 
 
Jag och Marika 2010 tiden går för fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0