tolvslaget - svårslaget

Nyårsafton började med 3 rättersmiddag och förfest med familjen och våra vänner. Hade kul och åt riktigt god mat hoppade över efterrätten för att dra till festen vi var bjudna till. Över 60personer var bjudna och kan lugnt säga att alla var inte där.
 
och en fest kan väl inte gå utan att det blir drama antar jag, det tillhör själva festen bara tråkigt att det drabbar de närmsta jag har. Men vid tolvslaget stod jag och mina vänner tillsammans och det är väl det som är meningen. Det är bara släppa och gå vidare och det förstår jag inte när folk som fortsätta att prata om dramat som redan gått förbi. Men vid 02 var det som roligast, när alla slappnar av och sjunger i kör till klassiker då blir festen svårslagen. Och en nyårsfest är nog inte det första man glömmer så denna nyårsfest kommer nog sitta ett tag i minnet.
 
Imorgon åker jag till Gotland. Ska tillbringa en vecka där och jag hoppas på massa sköna promenader, bebismys och bara ta det lugnt. Sen är jag hemma igen och fit for fight för ny termin i skolan och resten av alla delar som ingår i mitt liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0