19 demeber

Det är 5 dagar kvar till julafton. Två skoldagar kvar. Det är väldigt slappa dagar men det är närvaro som gäller. 
 
På fredag ska vi ha ryttargala tillsammans med ridskolan. Det kommer vara julmys och det ska delas ut priser. Jätte kul med något nytt på ridskolan! Ska även rida fredag och lördag så jag får se hur jag planerar in det. Hade tänkt att åka iväg och köpa julklappar på fredag men det kanske inte behövs.
 
Iallafall så känns det inte jätte kul att blogga på två ställen när det inte finns något speciellt att ta upp. Så kan ni läsa andra bloggen istället. Och filmerna kommer upp när jag tömt min mobils kamerarulle, den är överfull så går inte att göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0