Barnridning

Har hjälpt till med barnridning nere i våran hamn hela dagen. När vi kom tillbaks till stallet med ponnysarna vid 15 tiden så tog jag in Gulan och red. Hade bokat ridhuset vid 16 så det passade in rätt bra med tiden. Hade även på mina nya vinterridbyxor. 
 
Eftersom jag inte ridit honom på 1 ½ vecka så kändes det helt fel. Efter halva passet började jag få bra känsla i handen iallafall. Dock var mina nya ridbyxor obekväma då jag inte hunnit tvätta de och de måste ridas in lite tror jag. För jag åkte från ena sidan till den andra och kunde inte riktigt komma ner i sadeln. Fick utslag av dom också..
 
Får hoppas jag får rida honom på måndag så jag kan få lite hjälpt, går oftast bäst då. Ska verkligen försöka sätta min ridning lite i förstahand nu. Har blivit så mycket på andra saker så jag missat massa gånger.
 
Har feta huvudvärken just nu och ska försöka sova nu. Imorgon är det barnridning igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0