andra advent

Det snöar förfullt utanför, får se hur det ser ut imorgon. Blir spännade och se! Ska bli nyss snöoväder på onsdag troligtvis. idag är det andra advent. Antar de flesta bakat och fikat hela dagen. 
 
Jag åkte till stallet vid 10 och fixade med hästarna. Åkte 11 och skulle ha barnridning i centrum, dock var det helt folktomt så vi flyttade oss lite men vi åkte hem väldigt tidigt iallafall. Stannade upp hemma och värmde mig lite innan jag åkte till nästa stall. Red Basse för första gången på väldigt länge och ska börja göra det en gång i veckan nu. 
 
Skillnad från igår till idag är jag mycket kryare. Hoppas det fortsätter så. Gjorde nog susen att stå ute med hästarna en hel dag. Nu sova. Imorgon är det skolan - stallet - plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0