Sista lektionen för i år

Hej på er! Har inte bloggat så jätte bra men vi hade julshow i lördags så då hann jag inte rida. Hade istället en väldigt bra show och alla verkade roade med våran underhållning. Jag körde både käpphäst kadrilj och hemligt nummer. Kommer upp videos senare. 
 
Idag var det sista lektionen för året, vi hade hopping på schemat och jag fick rida ridskolans största häst, vet inte exakta höjden men över 170cm är han iallafall. Var liten chock när jag hoppade upp, satt så otroligt högt upp och d-ponnysarna såg ut som shettisar. Men vi hoppade mellan två hinder och ändrade avstånden. Tyckte faktiskt att det flöt på riktigt bra, vågade mer än vad jag trodde. 
 
Får rida på fredag och lördag, tror det blir utomhus om vädret tillåter. Annars tar skolan rätt mycket uppmärksamhet just nu och mitt i julkaoset dessutom. Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0