15 juli

Hej på er! Är verkligen sliten idag. Inte gjort mycket på jobbet men det jag gjort var jobbigt, ex klippa 1 meters högt gräs med gräsklippare. Slutade endå rätt tidigt men hårt vart det.

Nu är jag nersutten i soffan resten av kvällen med familj och godis, det är jag värd! Ska nog upp i sängen och kolla one tree hill istället, börjat gilla den serien och inne på 2 säsongen nu. Mysigt att bädda ner sig i sängen istället tycker jag.

Imorgon är det våran sista fodervärdsdag denna termin. Förra veckan var det sagt att vi skulle rida ut imorgon men det ska tydligen regna hela dagen imorgon så det blir nog markarbete i ridhuset om det inte är fullt ös medvetslös med andra ryttare där inne. Mamma ska vara med och filma också.

Nu blir det nog att fixa lite innan jag hoppar ner i sängen, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0