5 juni

Godmorgon på er! Nu är det sommarlovets första dag och jag gick upp 06.40, inte så normalt kanske. Men gav mig iväg 07.00 och hjälpte syster med att fixa en student vän och göra sig iordning. Körde sedan runt massa och njöt i solen.

Nu har jag klippt gräsmattan och tycker att jag borde få vila lite i soffan. Idag blir det lite fix här hemma inför systers student. Syster är iväg och rider hästen just nu och pappa är påväg upp från sängen. Vid 14.00 så ska vi se utspringet och sedan hänger jag med mina vänner resten av dagen.

Dåligt med uppdate men jag lovar det blir bättre! Slänger in jätte få bilder på mig och benita igår, ridhusbilder som inte är så skarpa direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0