Dom närmsta dagarna

Sitter i soffan och myser men en äcklig chips påse. Hunden ligger nedanför så jag sitter och vaktar så han inte kliar sig på sina sår som han fått, börjar klia extra mycket nu på kvällen så han sitter och suckar min lille älskling.

Känns redan som sommarlov då jag inte ens kommer ihåg vad det är för dag längre. Men imorgon, är det ju söndag och då ska jag baka. Booom. Har inga andra planer så nu ska det göras efter om och men. Måndag har vi liten avskedsfika i klassrummet och så. Sen har jag ridning på kvällen. Tisdag är det student firade och har lite planerat med mina vänner om vad vi ska hitta på. Onsdag är det start fälttävlan i stallet och bestämde mig för att inte tävla utan kommer stå och hjälpa till på dagen lite. Sen blir det massa student fix inför torsdag då syster tar studenten och det firas massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0