Jobbvecka

Hej på er! Har lite söndags ångest men skönt att börja jobba nu. Grundskolan här i byn går fortfarande i skolan vad jag vet så jag skrattar lite åt det och börjar jobba imorgon. Har gjort mig en pastasallad till lunch och åker redan vid 05.45 imorgon.

Följde med mamma och syster till stallet och sprang en bit på slingan, skönt. Så nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och hoppa i sängen. Har lite saker att ordna till innan jag kan somna. Sov ut jätte länge imorse så vaknade imorse och var riktigt pigg så finns ingen chans att jag är trött imorgon.

Imorgon efter jobbet blir det ridning, sista lektionen och vi ska hoppa :D Riktigt kul ska det bli då jag bara hoppat benita 2-3 gånger.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0