Tråkigt med dagens ridpass

Hej på er! Riktigt sommarväder i stockholm idag. Börjar tycka det är väldigt tråkigt att blogga just nu för det finns inget roligt att skriva om. Blir bara tråkiga dagens ridpass inlägg, men kan försöka göra det lite mer roligt. Dock blir det inte lika mycket ridning framåt sommaren.

Har iallafall redan varit i stallet och ridit. Red mest de vanliga, tänka rätt, tänka framåt. Hon var lite små grinig och ville helst vara ute och äta sig tjock i hagen. Två av mina vänner jobbar i stallet tre veckor framåt så jag fick hjälp av att filma lite. Så det dyker upp film snart!

Min blogg ser inte heller så lockande ut men ska försöka se vad jag kan göra. Är inte så peppad då inget går längre som jag vill utan får massa motgångar hela tiden, då är det ju inte konstigt att man blir lite tung på axlarna. Ska försöka finna lite inspiration.


Går inte en dag utan att tänkta på vad vi förlorat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0