Träna mig själv

Visserligen tänker man ofta bara på att träna hästen och lägga upp schema för övningar osv. Men sig själv då?

Vi ryttare (speciellt fälttävlans ryttare) behöver också våran träning, visst underlättar en lättare och bättre kondition rörligheten och energin mer för ryttaren.

Jag har inte besökt gymmet på 4 veckor snart, låter hemskt. Har varit ute och sprungit en gång och det var verkligen skönt. Får vara på gymmet fram till halva juli tror jag så känns väldigt dumt att inte gå dit och använda mig av det men finns ingen inspiration till detta.

Träna vill jag göra för att bygga upp kondition (märker att jag tappat det den sista tiden) och även bygga muskler. Ska försöka hitta suget igen och ta mig ut och springa varje gång jag är i stallet då det finns en slinga nära stallet som många i våran stad använder. Ska även försöka byta min kost också, visst får man lite beach 2012 panik...

Bjuder på inspirations bilder på kost enligt mig



Godbitar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0