Dagens ridpass

Idag begav vi oss ner på terrängbanan. Var väldigt nervös eftersom jag hoppade över p80 i lördags på hemmaplan. Men jag fick pressa mig själv helt enkelt.

Började med att vi skulle rida bort på den smala avlånga delen och rida själva och sen hoppa en liten stock, liten pyramid och liten stock upp på banken och ned för ca 0.80m höjd. Sen tog vi stor stock, liten byramid, hus, och mur. Vägrade på huset och även på muren en gång innan vi kom över. Sedan tog vi mur, oxer och kulvert. Kände att farten måste upp mer men kände att jag stod upp den mesta tiden. Sen tog vi lite mer som vatten, dike, stock, upphopp.

Fick mest i uppgift att galoppera på medans dom andra red vatten. Han är så klockren på det så slapp hålla på. Fick varning att jag kommer få jaga han runt banan på söndag. Vilket jag mer än 100% säker på. Det blir ett test helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0