idag

Idag så vart det en långskoldag och efter skolan ett gympass med 15 min cykel, 20 min powerwalk på löpand och benövningar. Nöjde mig, åkte hem och fick i mig mat vid 18.00

Veckan då, bara en skoldag kvar sedan är det långhelg. Har Engelska nationella imorgon, både läs och hörförståelse. Även spanska nationella. Snart klar med nationella. Lätt skönt.

Endast 13 skoldagar kvar. Matte nationella kvar efter engelskan imorgon. Plus en stor inlämning om konflikterna i cypern. Och massa annat smått. Ganska insentivt i skolan just nu och den friatiden blir det mest gymmet och stallet för min del. Alltså inte så mycket tid här vid min dator. Jobbigt nog när jag verkligen vill men finns ingen tid, typ.

Ikväll ska jag försöka ge mig på lite träning som jossan tipsade om på youtube, se lite 90210 och plugga lite. Plugg räknas väl endå som att se på 90210 utan svensk text? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0