inget spännande att skriva

Ligger i min säng, som jag oftast gör denna tid på kvällen.
Min kväll har varit helt ok. Red benita, hade dock tänkt rida i hagen men den var full med hästar så det var ju ingen idé. Red i ridhuset och hon var sjukt trög så fick lite hjälp av några men ibland tror jag att den där hästen är knäpp.. måste få hjälp på något vis iallafall. Rider LC istället för LB på lördag, kommer inte fungera.
Ledig imorgon och dagen ska inte gå åt spillo. Vid 9 ska jag ta ut våran hund på promenad, han har fått en allergisk chock så mår inte så jätte bra min lilla plutt. Sen ska jag baka bullar, kommer känna mig som värsta hemmafrun, nya bree typ. Sen kommer två vänner komma hem till mig som vi ska fixa balfrisyrer på jag och syster och vid 18.00 blir det stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0