Jobbig vecka

Hej på er! Nu är det två skoldagar kvar innan helg igen och tävling.

Imorgon har jag engelska nationella (suger på engelska) men tar det som det kommer bara. Men vill ju endå inte gå om första ring. Sen har jag två lektioner innan jag slutar vid 14.00

Tänkte då ta med massa spanska böcker hem faktiskt. Måste börja någongång, och även lite matte. Men först tänke jag ta en promenad när jag kommer hem och sen sätta mig med böckerna och plugga. Jag vet att saker kommer dyka upp och få motstånd mot pluggade så måste börja. Peppar bara en måndag kvar!

Sedan måste jag köpa massa block. Har inte funnit någon kalender utan får bli såhär nu med lite anteckningar och egen träningsbok.

Fina hästar står och väntar snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0