Kvällsritt i sommarväder

Sitter på mitt rum just nu och det känns som fredag... Nu är alla nationella som sagt klart och arbetade på mitt samhällarbete idag och kom riktigt långt. Fotade även syrran till fotoinlämningen så kan redan skicka en till min lärare imorgon!

Vid 18.30 åkte jag till stallet med pappa och hund. Jag skrittade ut Basse med pappa och hund som sällskap, riktigt mysigt med kvällsol, och så himla grönt i skogen. Var ute ca 50 min.

Vill inte säga hur min morgondag ser ut stallmässigt men åker dit på kvällen som vanligt. Först skola men det känns inte så ansträngt längre, väldigt slös på tid men betygen sätts ju inte förän vi gått ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0