mycket tankar

Har väldigt mycket i mina tankar just nu, även om skolan börjar släppa är det massa andra beslut jag måste stå i och bestämma.

Idag åker dom in med Killberry till atg kliniken och kollar honom. Efter nästan två veckors vila är han fortfarande halt tyvär. Har beslutat att jag inte fortsätter rida på honom även om man blir frisk. Det menas ju att alla mina saker som jag köpt måste bytas ut eller säljas. Tror jag fortsätter rida Benita sista året eftersom jag fyller 18 nästa år. Hon är väldigt liten och nätt medans Berra är stor grov och maxad.

Sedan är jag ansvarig för klubbens nästa tävling tillsammans med några andra så det får gå lite extra tid i stallet nästa vecka. På klubbtävlingen ska vi även ha loppis och det menas med att jag ska ställa mig och rensa ut alla våra garderober med hästsaker och ta fram vad jag vill ha och inte så vi kan få sålt på lite saker.

Nu ska jag till skolan och ha en lektion sen skippar jag tyvär gymmet och åker hem och pluggar. Ikväll ska jag gå och titta på en show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0