mys

Vart ju inge stallet för min del idag. Istället har jag ätit thaimat, åkt till terrängbanan och sedan gelat med världens sötaste 2 månaders kanin unge. Nu sitter jag hemma med té och apelsinklyftor. Bättre än inget. Måste äta bra när jag inte kan träna men ska försöka komma igång nästa vecka! Kämpar för att inte bli sjuk just nu.

Imorgon blir det ridning för min del. Får se om jag åker ner direkt efter skolan med mamma eller rider efter passen vid 19.00 tiden.

På lördag är det tävling. Stilterräng på klubben. Våran terrängbana är verkligen jätte fin. Ska ta bilder nästa gång jag är nere så får ni se vad min pappa och massa andra pappor har jobbat med i nästan i två år. Min terrängoutfit ska jag även visa upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0