skit dag

Gick up 08.30 med huvudvärk, jätte roligt. Tog ut hunden på promenad, kom hem och skulle baka. Mjölet var slut, tack mor och far för ni glömde köpa det. Gjorde min dag! Så nu ligger jag och möglar i soffan, dricker kaffe och känner att min hals har fått ett slag med bakterier.

Vid lunch tar jag ut hunden igen och sedan får jag vänta tills tjejerna kommer.

Vid 18.00 åker jag och syster till stallet för att fixa inför tävlingen. Plus att vi ska försöka plocka fram saker vi vill sälja osv. Och på lördag kommer jag vara ensam på tävlingen utan mina familje medlemmar så vi får se hur det fungerar. Får göra mitt bästa så kommer nog allt faktiskt gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0